Четвер, 2024-05-02, 5:42 PM

Підстепненська ЗОШ І-ІІ ступенів

Вислів тижня
Наше опитування
Друзі сайту

Навчально-виховна робота

Головна » Файли » Навчальна робота

Звіт директора школи
[ Викачати з сервера (52.9 Kb) ] 2020-07-15, 10:37 PM

 

 

Звіт

директора Підстепненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Олешківської районної ради Херсонської області

Нестеревич Людмили Олександрівни про свою діяльність

за звітний період з 2019р. по 2020 р.

 

   Закінчився навчальний рік. Він дуже відрізняється від усіх попередніх. Коронавірус вніс глобальні зміни у політичне, економічне, культурне життя країн нашої планети. Інакше був побудований й освітній процес у березні – травні 2020 року. Дистанційне навчання протягом майже трьох місяців стало випробуванням не тільки для учнів, а й учителів та батьків. Але педагогічний колектив школи впорався з цим викликом, заняття проводилися у дистанційному режимі, хоч і мали певні недоліки. Усі учасники освітнього процесу одностайні в тому, що ніщо не може поки що замінити безпосереднє спілкування учня та вчителя. 

    У своїй діяльності протягом звітного періоду я, як директор, керувалася посадовими обов’язками, Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про забезпечення функціонування української мови як державної», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами в галузі освіти у цілому та загальної середньої освіти зокрема. Зміни, що відбуваються в освітньому процесі, спонукають переглядати та оновлювати навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціювання та розвитку сучасної школи.

    Протягом 2019-2020 н.р. робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію основних завдань, затверджених на серпневій педагогічній раді:

  1. Забезпечити підвищення якості навчання під час освітнього процесу шляхом створення оптимальних умов для творчого розвитку особистості кожного учня.
  2. Забезпечити педагогами підвищення якості навчання під час освітнього процесу шляхом:

 

  • формування високої навчальної мотивації та потреби в освіті, самоосвіті, самореалізації учнів;
  •  впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними учнями;
  •  підвищення якості підготовки учнів до державної підсумкової атестації;
  • системного використання ефективних педагогічних технологій;
  • організації та проведення ефективного контролю та самоконтролю результатів навчальної діяльності;
  • створення умов для формування успішних, конкурентноздатних випускників.
  1. Спрямувати науково-методичну роботу на реалізацію основних положень Концепції «Нової Української Школи», методологічну переорієнтацію навчально-виховного процесу на забезпечення потреб особистості в самовизначенні й самоствердженні в умовах переходу на новий зміст освіти.
  2. Збільшити відповідальність кожного вчителя за підготовку й результативність участі школярів в предметних олімпіадах, творчих конкурсах різних рівнів і напрямків.

    Структура освіти на кожному рівні й навчальні плани побудовані на принципах підвищеної складності навчальної діяльності з предметів На кожній сходинці забезпечується Державний стандарт, здійснюється теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального здоров'я.  Успішність проходження кожного рівня й виконання його освітніх завдань гарантується школою тільки за умови усвідомленого й добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритості навчального процесу.

   У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив Підстепненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів продовжував працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору», що знайшла відображення в роботі шкільної методичної ради, методичних об`єднань, методичних заходах.

Концепція розвитку закладу

Гуманізація й демократизація освітнього процесу, забезпечення наукового, розвиваючого характеру освіти, індивідуалізація та диференціація навчання, формування всебічно розвиненої особистості, підготовленої до активної діяльності в умовах інформаційного суспільства, співпраця і партнерство у взаєминах дітей, педагогів, батьків.

1. Загальна інформація про заклад

     Підстепненська ЗОШ І-ІІ ступенів є комунальною власністю Олешківської районної ради Херсонської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Олешківської районної ради, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля закладу прийнята в експлуатацію 1950 року.  Навчання завершили 67 учень у 9-ти класах, з них: Дитяча вікова категорія: І ступінь-25 учнів (4 класи), ІІ ступінь-42 учні                  (5 класів)

2. Кадрове забезпечення

    У 2019-2020 навчальному році штатними працівниками Підстепненська ЗОШ І-ІІ ступенів була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові й нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати у різних програмах та на різних платформах, зокрема дистанційної освіти. У цьому навчальному році педагоги та учні опанували системи: Padlet, Zoomконференції, Classtime використовували для зв’язку з учнями можливості додатків Viber, Skype. Прийшов той час, коли вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не відповідає освітнім вимогам та не може ефективно забезпечувати освітній процес для учнів. Відповідно до листа Управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації від 21 травня 2020 року № 02-14-1500/0/20/323.10 «Про підвищення цифрової грамотності», рекомендацій Міністерства цифрової трансформації України, щодо проходження освітнього серіалу з цифрової грамотності для вчителів, було забезпечено проходження базового курсу цифрової грамотності педагогами закладу.

Якісний склад педагогічних працівників12 педагогічних працівників:

Вчителів спеціалістів І категорії - 7,

Спеціалістів - 5.

Непедагогічні працівники: Технічний персонал – 10.

Органами самоврядування були:

Педагогічна рада - керівник Нестеревич Л.О.

Профспілковий комітет - Голова Дегтярьова Т.О.

Методична рада - Голова Завгородня А.О.

Батьківський комітет- Голова Іванова В.

Учнівське самоврядування - Голова Паламарчук Дмитро

 

3. Методична робота

   У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив Підстепненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів продовжував працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору», що знайшла відображення в роботі шкільної методичної ради, методичних об`єднань, методичних заходах.

Реалізація проблемної теми  здійснювалaсь:

  - на засіданні методичної ради був проведений диспут «Регулятори соціалізації»;

- на методичному об'єднанні початкових класів  висвітлено питання «Соціально - побутове орієнтування в початковій школі, як ключовий момент адаптації дітей до сучасного середовища»;

- на засіданнях вчителів методичного об'єднання суспільно-гуманітарного циклу проведений круглий стіл: « Розвиток творчих здібностей учнів на уроках суспільно-гуманітарного циклу, інноваційні аспекти особистісно-зорієнтованого навчання»;

- на засіданні вчителів методичного об'єднання класних керівників  на тему: «Формування духовно-патріотичної компетентності учнівської молоді»;

- через самоосвітню діяльність вчителів.

   Система методичної роботи, у школі була спрямована на розвиток творчої особистості учня, вчителя. Головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, забезпеченні оптимальних умов для підготовки та роботи вчителів в умовах Нової української школи.

   Координувала роботу в закладі методична рада школи.

Планування методичної роботи включало такі основні напрямки:

  • функціонування методичної ради;
  • робота шкільних методичних об’єднань (ШМО);
  • проведення методичних  нарад;
  • проведення групових та індивідуальних консультацій;
  • забезпечення самоосвіти вчителів;
  • створення творчих звітів педагогічних працівників.

Протягом  навчального року у закладі працювало 4 шкільні методичні об’єднання вчителів:

- ШМО початкових класів (керівник Пархоменко Н.Ю.);

- ШМО суспільно-гуманітарного циклу (керівник Куликівська О. В.);

- ШМО природничо-математичного циклу (керівник Головіна Д .М.);

- ШМО класних керівників (керівник Савчук О. М.).

В основі роботи ШМО лежить організація  підвищення професійної компетентності вчителів відповідно до кваліфікаційної категорії та вимог НУШ.

   Усі  засідання методичних об’єднань проводились згідно з планом роботи та мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

- результати навчально-виховної роботи;

- динаміку зростання (спаду) успішності учнів;

- результати контрольних робіт , навички читання;

- аналіз стану викладання предметів;

- стан виконання навчальних планів і програм;

- використання інтерактивних технологій, їх ефективність;

- стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку особистості;

- стан позакласної роботи вчителів з предметів;

- система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

- аналіз роботи за рік та перспективне планування.

    На кожному засіданні МО вчителі  знайомляться з новинками науково-методичної та науково-педагогічної літератури.

      З самого початку впровадження обмежувальних заходів вчителями були опановані такі онлайн-ресурси, як Zoom, Viber, Youtube, Classtime та інші. Це дало змогу вчителям і учням, постійно підтримуючи зв'язок, якісно продовжувати освітній процес. Вчителі природничо-математичного циклу протягом року брали участь у науково-методичних конференціях, семінарах-практикумах та конкурсах різних рівнів, тренінгах, вебінарах, зокрема на платформі «На урок»:

- «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів»;

-«Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу»;

 - «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»;

-  «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» та ін.

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

- встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

 - активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за перспективним планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію. За звітний період забезпечено виконання плану курсової підготовки на 100% від запланованої кількості.     

Протягом навчального року вчителі Шешеня Вікторія Миколаївна, Савчук Олександр Іванович пройшли курси підвищення кваліфікації на базі ХАНО «Академія неперервної освіти». Для стимулювання творчого професійного зростання вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

Потягом атестаційного періоду вивчалася робота педагогічних працівників, які атестуються. Проводились наради з питань атестації, засідання методичних комісій, звіти на робочих місцях, відкриті уроки.

 

 

Категорія: Навчальна робота | Додав: СавТВ
Переглядів: 279 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar