П`ятниця, 2024-05-17, 3:09 PM

Підстепненська ЗОШ І-ІІ ступенів

Вислів тижня
Наше опитування
Друзі сайту

Навчально-виховна робота

Головна » Файли » Навчальна робота

Звіт директора Підстепненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Нестеревич Людмили Олександрівни
[ Викачати з сервера (41.7 Kb) ] 2019-07-08, 12:24 PM

Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за період травень 2018р. – травень 2019р. Рік напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів. Ви знаєте, що відбуваються зміни сфері формування змісту середньої загальної освіти. 28 вересня 2017р. прийнятий новий Закон про освіту. Переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи. Як директор протягом звітного періоду я керувалася статутом школи, свою діяльність здійснювала відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника.

У 2018/2019 н.р. до керівного складу навчального закладу входили:

 Нестеревич Л.О. – директор школи;

 Завгородня А.О. – заступник директора з навчально-виховної роботи;

 

  1. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ У 2018/2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 Сьогодні змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти, що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, котрі дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормативно-правових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти.  Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я. Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

Методична робота була скерована за напрямками:

1. Організація контрольно-діагностичної діяльності.

2. Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

3. Підвищення кваліфікації педагогів.

 4. Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.

5. Забезпечення перевірки їх ефективності.

В закладі діють 4 методичних об’єднання:

-природничо-математичного циклу ( голова МО – Головіна Д.М.)

-суспільно-гуманітарного циклу (голова Куликівська О.В.)

-вчителів початкових класів ( голова Пархоменко Н.Ю.)

-класних керівників (голова Савчук О.М.)

Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності.

Методична робота організована згідно структури:

- педагогічна рада;

- методична рада;

- організація і проведення предметних тижнів;

 - проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;

 - організація роботи з молодими вчителями;

 - організація роботи з обдарованими дітьми;

- організація роботи з учнями, схильними до правопорушень.

Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу. Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.

 

  1. Матеріально-технічна база навчального закладу:

         Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними вміннями і навичками, спрямованих на  розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації. Адміністрація школи спільно з учительським колективом, обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагається створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням. Кожен рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно – епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі. Але забезпеченість закладу меблями залишається на низькому рівні. Лише для учнів 1 класу у поточному навчальному році були придбані шкільні парти та стільці ( кількості 6 штук). В школі функціонує  їдальня на 40 посадочних місць . У 2019 році для потреб їдальні було придбано електром’ясорубку ( 5 тис. грн). До Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту   подано клопотання на придбання морозильної камери (8 тис. грн.).

Також у 2018-2019 році було придбано 3 ноутбуки, 2 БФП, проектор, екран.

  1. клас забезпечений навчально-дидактичним матеріалом.

 

  1. Фінансово-господарська діяльність

       Фінансування потреб школи здійснюється Центром по обслуговуванню установ та закладів освіти району. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію, та інші комунальні послуги.

      Проте, покрівля даху шкільної майстерні  потребує  капітального ремонту. Система опалення потребує реконструкції ( заміна твердопаливного кота ), а також необхідний ремонт приміщення котельні( заміна вікна, дверей), зовнішніх стін.

 

  1. Забезпечення обов'язкової освіти Аналіз структури і мережі школи за 2018-2019 н.р.

           Педколективом школи проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На початок 2018-2019 навчального року в школі навчалося 70 учнів., укомплектовано 8 класів,8 клас – 3чні. з них Школа І ступеня —31 учнів; Школа ІІ ступеня —39 . За навчальний рік прибуло 4учні, вибуло 2. На кінець навчального року у закладі навчалося 72 учні.

 Аналіз причин руху учнів свідчить, що переважна більшість переводів зумовлених зміною місця проживання родини і пов’язана з переїздами. Основними заходами із збереження контингенту учнів в 2018-2019 н.р. були контроль відвідування учнями навчальних занять.

 

Категорія: Навчальна робота | Додав: СавТВ
Переглядів: 315 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar